1. Najprej odvijemo 4 vijake, ki so vidni ob straneh motorja.
Nato odstranimo gumijasti čep na ožjem delu in odvijemo cink protektor nad propelerjem..
Snamemo cink protektor in s ključem 12 odvijemo vijak iz spodnje strani...
Primemo peto motorja in jo snamemo iz ohišja motorja..
Tako pridemo do impelerja... ;)
Impeler snamemo iz osovine..če ne gre ga kar izrežemo z olfa nožem...
Na osovino nataknemo nov impeler.. Pozorni moramo biti, ker ima impeler kjer pride osovina utor. Impeler je potrebno namestiti na ležišče osovine tako, da gre utor na "zatič", ki štrli iz osovine..
Nato namestimo ohišje vodne pumpe in z roko potisnemo krilca impelerja tako, da ležejo v ohišje. Lopatice - krilca impelerja so v ohišju ukrivljene..
Vseskupaj privijačimo in peto ponovno namestimo v ohišje motorja..
Vstavimo vijake in jih zatisnemo... (preden zatiskamo vijake jih je dobro podmazati z vodoodporno mastjo)..
Porabljen čas cca. 35 minut..
Ni komentarjev:
Objavite komentar